پایان نامه ارائه شیوه نوین مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بازاریابی محتوا
مقدمه:
با وجود آنکه هدف اصلی آنالیزمتون فهم محتوای متنی و حتی کشف دانش است اما این مسئله هنوز در دنیای الگوریتم ها و کامپیوترهای امروزی مسئله پیچیده ای به نظر می رسد که ما را بر آن می دارد که در سطوح پایین تر به دنبال زیروظایفی باشیم که البته هر کدام از این زیروظایف به خودی خود ارزش زیادی دارند..یکی از این زیروظایف ها استخراج بهینه کلمات کلیدی است که نقش بسزایی در عملی شدن سایر فرآیندها دارد. در تعریف کلمات کلیدی باید گفت،به مجموعه ای از کلمات یا عبارات کوتاه که بیان کننده منظور اصلی یک متن می باشند کلمات کلیدی آن متن می گویند(۵). جستجو و انتخاب کلمه کلیدی مناسب اولین گام برای هر فرد یا سازمانی است که با هدف بازاریابی محتوا می خواهد وب سایت خود را مطرح کند و مخاطبینی را جذب نماید ، شاید به نظر برخی افراد انتخاب کلمه کلیدی مناسب امری ساده و کم اهمیت باشد. ولی ما در اینجا می خواهیم بگوئیم که این کار بسیار مهم است زیرا این کلمات هستند که ترافیک را به سوی وب سایت هدایت می کنند.. بنابراین ،تشخیص نقش و اهمیت کلمه و رابطه ی بین کلمات، شاخص های مهمی در کاوش متن می باشند که کلید حل مسائل مشخصی در پردازش متن است. از این رو در تمامی سیستم های پردازش اطلاعات، کلمه و روابط بین کلمات، پردازش می شود. تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی مهمترین بخش از سئو می باشد. شبیه کلمه کلیدی جستجو شده برای بازاریابی آنلاین. یکی از اهداف مخاطبان سئو این است که جستجوگران بجای موتور جستجو جایگاه کلمه کلیدی را تعیین می کنند. این کار توسط برخی از ابزارهای آنالیز کلمه کلیدی مانند Google adwords و پیشنهادات کلمه کلیدی یوتیوب، تجزیه و تحلیل لاگ پرس و جو و … ارائه شده است.
دانلود رایگان پروپوزال این پایان نامه
می توانید فهرست مطالب و فصل اول این پایان نامه به صورت رایگان دریافت کنید.
بعد از پرداخت مبلغ مربوطه به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود فایل کامل برای شما فعال می گردد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.
دیدگاه ها