no-img
مشاوره پروپوزال و پايان نامه

پایان نامه ارشد مدیریت با موضوع بررسي آميخته ترفيع مناسب محصولات شركت پاكشو از ديدگاه مشتريان در تهران با روش TOPSIS


مشاوره پروپوزال و پايان نامه
پکیج های آموزشی سایت
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

PDF
پایان نامه ارشد مدیریت با موضوع بررسي آميخته ترفيع مناسب محصولات شركت پاكشو از ديدگاه مشتريان در تهران با روش TOPSIS
pdf
خرداد ۸, ۱۳۹۶
1.7MB
550,000 ریال
550,000 ریال – خرید

پایان نامه ارشد مدیریت با موضوع بررسي آميخته ترفيع مناسب محصولات شركت پاكشو از ديدگاه مشتريان در تهران با روش TOPSIS


چکیده:

شركت ها براي ايجاد جايگاه مناسب براي كالاهاي خود بايد آميخته ترفيع (تبليغات، پيشبرد فروش، روابط عمومي و فروش حضوري ) مناسبي را به طرز ماهرانه اي طراحي و اجرا كنند . موضوع اين تحقيق بررسي آميخته ترفيع مناسب محصولات شركت پاكشو از ديدگاه مشتريان در تهران با روش TOPSIS مي باشد . در اين راستا از دو مرحله مدل AIDA  يعني معرفي و ايجاد آگاهي (مرحله اول )و اقدام به خريد (مرحله نهايي ) استفاده شده است . اين دو مرحله از مدل AIDA مبناي فرضيات تحقيق  قرار گرفته است بدين ترتيب كه :
١- مطلوبترين جزء آميخته ترفيع در معرفي و ايجاد آگاهي از محصولات شركت پاكشو (گلرنگ ) از ديدگاه مشتريان تهران تبليغات تلويزيوني است.
٢- مطلوبترين جزء آميخته ترفيع در اقدام به خريد محصولات شركت پاكشو (گلرنگ ) از ديدگاه مشتريان تهران پيشبرد فروش بصورت نمونه هاي رايگان مي باشد.
٣- در معرفي و ايجاد آگاهي از محصولات شركت پاكشو (گلرنگ) از ديدگاه مشتريان تهران تبليغات فعلي نسبت به پيشبرد فروش فعلي تاثير بيشتري دارد.
٤- در اقدام به خريد محصولات شركت پاكشو (گلرنگ) از ديدگاه مشتريان تهران پيشبرد فروش فعلي نسبت به تبليغات فعلي تاثير بيشتري دارد.
فرضيات اول و دوم به بررسي مطلوبترين روش تبليغاتي و پيشبرد فروش و فرضيات سوم و چهارم به بررسي وضعيت فعلي شركت در خصوص برنامه هاي تبليغاتي و پيشبرد روش مي پردازد . در اين تحقيق از ٥٠٠ نفر از مصرف كنندگان محصولات گلرنگ در مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مركز شهر تهران نمونه گيري به عمل آمد، نتايج حاصل از تجزيه و تحليل داده ها نشان داده است كه مطلوبترين جزء آميخته ترفيع در معرفي و ايجاد آگاهي از محصولات گلرنگ تبليغات تلويزيوني و مطلوبترين جزء آميخته ترفيع در اقدام به خريد محصولات گلرنگ ارائه نمونه هاي رايگان مي باش د و همچنين شركت از لحاظ برنامه ه اي تبليغاتي موفق ولي در زمينه فعاليتهاي پيشبرد فروش ضعيف عمل كرده است.
واژگان كليدي : آميخته ترفيع، تبليغات، پيشبرد فروش، روابط عمومي، فروش حضوري

 

توضیحات:

این پایان نامه در دانشگاه تربیت مدرس دفاع شده است. و از لحاظ علمی و نگارشی در سطح بالایی نگارش شده است.

فایل اصلی به صورت PDF است اما به راحتی قابل دانلود است.

فصل اول و فهرست مطالب و بخشی از فصل دوم را می توانید رایگان دانلود نمایید.

بعد از پرداخت مبلغ مربوطه به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود فایل کامل برای شما فعال می گردد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

 

آيدي تلگرام: mardin200@



درباره نویسنده

مديريت 70 نوشته در مشاوره پروپوزال و پايان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *