no-img
مشاوره پروپوزال و پايان نامه

پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسي و مقايسه اجزاي مدل ارزش ويژه نام تجاري محصولات LCD بر اساس مدل آکر


مشاوره پروپوزال و پايان نامه
پکیج های آموزشی سایت
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

DOC
پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسي و مقايسه اجزاي مدل ارزش ويژه نام تجاري محصولات LCD بر اساس مدل آکر
doc
فروردین ۲, ۱۳۹۷
1MB
150,000 ریال
تعداد صفحات:150
سال ارائه:89
150,000 ریال – خرید

پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسي و مقايسه اجزاي مدل ارزش ويژه نام تجاري محصولات LCD بر اساس مدل آکر


پایان نامه کارشناسی ارشد

رشته مدیریت بازرگانی

گرایش بازاریابی

عنوان:

بررسي و مقايسه اجزاي مدل ارزش ويژه نام تجاري محصولات

LCD بر اساس مدل آکر (مطالعه موردي ال جي و سامسونگ)

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های یک شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت است. هرچه ارزش نام تجاری در ذهن مصرف کننده بیشتر باشد می تواند در سایه آن منافع بیشتری از مصرف کنندگان کسب کند. تحقیق حاضر با عنوان بررسي و مقايسه اجزاي مدل ارزش ويژه نام تجاري محصولات با هدف تبیین رابطه بین ارزش ویژه نام و نشان تجاری با پاسخ مصرف کننده نهایی LCD و تبیین رابطه هر یک از ابعاد نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری انجام گرفته است . در این تحقیق از مدل ارزش ویژه نام و نشان تجاری دیوید آکر با ابعاد آگاهی از نام تجاری ، کیفیت ادراک شده، وفاداری به نام تجاری و تداعی کننده های نام تجاری استفاده شده است. جامعه آماري اين پژوهش، مشتريان محصولات LCD ساکن شهر تهران با سني بالاتر از ۱۵ سال مي‌باشد. ۳ مرکز به طور تصادفي به گونه اي كه در كل سطح تهران پراكندگي داشته باشند ، انتخاب شد. در اين تحقيق براي تجزيه و تحليل داده ها از دو روش آماري شامل آمار توصيفي و آمار استنباطي متناسب با سوال هاي تحقيق به شرح زير استفاده می گردد. آمار توصيفي شامل جداول فراواني ، درصد فراواني ، ميانگين و آمار استنباطي شامل آزمون اختلاف دو میانگین ( (Tمستقل برای مقایسه وضعیت اجزای ارزش ویژه نام تجاری دو شرکت  و همچنین تحلیل عاملی تاییدی  (CFA) و معادلات ساختاري (SEM) برای برازش مدل. نتایج بدست آمده نشان می دهد بین کیفیت درک شده ، آگاهی ، تداعی کننده ها و وفاداری به نام تجاری هر دو محصول LCD سامسونگ و ال جی رابطه معناداری وجود دارد.همچنین یافته ها نشان می دهد بین ارزش ویژه نام تجاری  کیفیت درک شده ،آگاهی ، تداعی کننده و وفاداری به نام تجاری بین ال سی دی سامسونگ و ال جی تفاوت معناداری وجود ندارد. ودر هر دو نوع LCD بیشترین میزان تاثیر بترتیب وفاداری به نام تجاری،  تداعی کننده نام تجاری ، آگاهی از نام تجاری و کیفیت ادراک شده می باشد.

فایل اصلی پایان نامه بصورت word می باشد و قابل کپی کردن است.

فهرست مطالب و فصل اول پایان نامه را می توانید رایگان دانلود نمایید.

بعد از پرداخت مبلغ مربوطه به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود فایل کامل برای شما فعال می گردد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

آيدي تلگرام: mardin200@



درباره نویسنده

مديريت 125 نوشته در مشاوره پروپوزال و پايان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *