no-img
مشاوره پروپوزال و پايان نامه

پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه


مشاوره پروپوزال و پايان نامه
پکیج های آموزشی سایت
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

DOC
پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه
doc
اسفند ۱۸, ۱۳۹۶
1MB
200,000 ریال
تعداد صفحات:120
سال ارائه:89
200,000 ریال – خرید

پایان نامه کارشناسی ارشد، بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه


پایان نامه کارشناسی ارشد

رشته مدیریت بازرگانی 

گرایش بازرگانی بین الملل

عنوان:

 بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه

(مطالعه موردی شهر کرمان)

چکیده

با توجه به اهمیت موضوع گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از تجارت الکترونیک توسط شرکتها در سراسر جهان، به عنوان یک روش کسب و کار، تحقیق حاضر برای شناسائی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک به صورت موردی در شرکت مفتول چشمه کرمان انجام شده است. در این تحقیق از مدل استقرار اسکوپلا ۲۰۰۳ برای بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مربوطه در قالب پرسشنامه اول و ۷ عامل :نقش دولت، زیرساخت تکنولوژیکی، عامل مدیریت، عامل فرهنگی، منابع انسانی، منابع مالی و عامل بازار{مشتری، توزیع، وضعیت رقابتی}و از مدل پذیرش تکنولوژی دیویس ۱۹۸۹برای بررسی میزان نگرش و ادراکات اجتماعی کارکنان نسبت به تجارت الکترونیک در قالب پرسشنامه دوم که شامل دو عامل مهم برداشت از سودمندی تکنولوژی و برداشت از سهولت استفاده از فناوری می باشد، استفاده شده است. این دو پرسشنامه بین ۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت مفتول چشمه توزیع و جمع آوری گردیده است. نتایج تحقیق وتحلیل شکاف انجام شده بین وضعیت کنونی و مطلوب، نشان می دهد شرکت مربوطه از جهت عامل فرهنگی و پشتیبانی مدیریت وضعیت خوبی دارد و باید در زمینه زیرساخت های تکنولوژیکی وآموزش نیروی انسانی بودجه بیشتری صرف نماید. حمایت مالی دولت هم باید بیشتر شودو سازمان با استقرارتجارت الکترونیک توان رقابتی خود را در بازار بالا برد. با انجام آزمون ks غیرنرمال بودن فراوانی پاسخهای ارایه شده، تایید شده، لذا از تحلیل های آماری ناپارامتریک در این تحقیق بهره گرفته شده است. با آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن، رابطه معنادار بین وضعیت نقش دولت و عامل بازاربا مدل TAM بدست آمد وبا آزمون ویلکاکسون، میزان اهمیت عوامل تعیین شد. با آزمون فریدمن عوامل بر اساس اهمیت به شرح زیر رتبه بندی شده اند:

۱- زیرساخت تکنولوژی۲- عامل مدیریت ۳- نقش دولت۴- عامل انسانی ۵- منابع مالی۶- عامل فرهنگی۷- عامل بازار(مشتری، توزیع، وضعیت رقابتی) و براساس وضعیت کنونی عوامل به ترتیب: ۱- عامل مدیریت۲- عامل فرهنگی۳- منابع مالی ۴ – زیر ساخت تکنولوژی۵- عامل بازار (مشتری، توزیع، وضعیت رقابتی)۶- عامل انسانی۷- نقش دولت، رتبه بندی شده اند.

فایل اصلی پایان نامه بصورت word می باشد و قابل کپی کردن است.

فهرست مطالب و فصل اول پایان نامه را می توانید رایگان دانلود نمایید.

بعد از پرداخت مبلغ مربوطه به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود فایل کامل برای شما فعال می گردد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

آيدي تلگرام: mardin200@

 



درباره نویسنده

مديريت 126 نوشته در مشاوره پروپوزال و پايان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *