no-img
مشاوره پروپوزال و پايان نامه

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت، بررسي فرايند فروش حضوري خدمات تبليغات چاپي و ارائه راهكارهاي مناسب


مشاوره پروپوزال و پايان نامه
پکیج های آموزشی سایت
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

PDF
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت، بررسي فرايند فروش حضوري خدمات تبليغات چاپي و ارائه راهكارهاي مناسب
pdf
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶
1.13MB
300,000 ریال
سال ارائه :88
تعداد صفحات: 207
300,000 ریال – خرید

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت، بررسي فرايند فروش حضوري خدمات تبليغات چاپي و ارائه راهكارهاي مناسب


پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد(M.A)
گرايش: بازاريابي داخلي
عنوان:
بررسي فرايند فروش حضوري خدمات تبليغات چاپي و ارائه
راهكارهاي مناسب
(با تاكيد بر مراحل فروشندگي)

چكيده
هدف كلي اين پژوهش، تبيين چگونگي بكارگيري فروش حضوري ( با تاكيد بر مراحل فروشندگي ) به عنوان يكي از ابزارهاي موثر جهت ارتقاء فروش خدمات تبليغات چاپي مي باشد . براي دستيابي به اين هدف متغيرهاي موثر در اين پژوهش را شناسايي كرده ايم . اين متغيرها در واقع همان مراحل هفت گانه فرايند فروش حضوري مي باشند كه عبارتند از : ۱- مشتري يابي ۲- برنامه ريزي فر وش -۳ نخستين برخورد ۴- عرضه محصول ۵- پاسخگويي به ابهامات مشتريان ۶- بستن قرارداد ( نهايي كردن فروش) ۷- پيگيري عمليات فروش.

پس از آن به ترتيب فرضيه هايي را مبني بر وجود رابطه ميان هريك از مراحل فروشندگي (متغيرهاي فوق)با مرحله متوالي پس از آن تنظيم كرديم . روش تحقيق مورد استفاده پيمايشي است كه طي آن از دو روش كتابخانه اي و ميداني جهت جمع آوري اطلاعات بهره گرفته ايم و پرسشنامه مورد استفاده شامل ۴۴ سوال مي باشد كه براساس مقياس ۵ درجه اي ليكرت تكميل گرديده است . شركتهايي كه حداقل يكبار به شركت افرا هنر امروز سفارش آگهي چاپي داده اند به عنوان جامعه آماري مورد مطالعه انتخاب شده اند . پس از جمع آوري پرسشنامه ها و ورود داده ها به كامپيوتر با استفاده از نرم افزار SPSS ،تحليل اطلاعات و آزمون فرضيه ها به اين نتيجه دست يافتيم كه تمامي فرضيات پژوهش تاييد شده و بنابرا ين هريك از مراحل هفت گانه مدل تحليلي پژوهش با مرحله متوالي پس از آن رابطه معنادار مثبت دارد . به بيان ديگر در فرايند فروش حضوري با به كارگيري تكنيكهاي مربوط به هر مرحله مي توانيم فرايند فروش را به مرحله بعدي و در نهايت به اثربخشي كل فرايند فروش هدايت كنيم.

لغات كليدي: فرايند فروش، ارتقاء، خدمات تبليغات چاپي

 

 

فایل اصلی به صورت  Pdf و قابل کپی کردن است.

فهرست مطالب و فصل اول  را می توانید رایگان دانلود نمایید.

بعد از پرداخت مبلغ مربوطه به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود فایل کامل برای شما فعال می گردد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

آيدي تلگرام: mardin200@



درباره نویسنده

مديريت 133 نوشته در مشاوره پروپوزال و پايان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *